top of page
  • Writer's picturetavajol

Tost s avokadom i poširanim jajetom

Evo što sam ja odlučila napraviti s avokadom! Ovo je odličan i hranjiv doručak ili večera, brzo se sprema i ukusno je! :)


Sastojke možete prilagođavati prema svojim željama, pustite mašti na volju!


Mnogi se boje poširati jaje jer misle da je to jako izazovan posao, a ustvari nije uopće teško, samo treba prakse. Probajte, pa i ako ne ispadne kako treba prvi put, drugi put će biti bolje. Ni meni ovdje na slici nije ispalo savršeno :)

Sastojci:

kruh

1 jaje

tapenada od crnih maslina

kozji sir

polovica avokada

maslinovo ulje, sol i papar

šipak


Jedino što se u ovom receptu kuha je poširano jaje pa ću vam napisati prvo recept za to.


Recept za poširano jaje


Ako želite napraviti više poširanih jaja, poširajte ih jedno po jedno. Jaja trebaju biti svježa.


1. U višem lončiću zagrijte vodu do vrenja (bolji se vrtlog napravi u višem loncu)

2. U međuvremenu razbijte jaje u zdjelicu i procijedite ga kroz cjedilo. Ovo radimo da bi procijedili onaj jako vodenasti dio bjelanjka od kojeg bi nam se napravile niti na poširanom jajetu. Možete probati napraviti jedno jaje bez procjeđivanja, a jedno sa pa možete vidjeti razliku.

3. Vratite jaje iz cjedila u zdjelicu

4. Kada voda zavrije, smanjite temperaturu na najmanje

5. Napravite vrtlog u vodi pomoću žlice ili kuhače

6. Lagano ubacite jaje u vodu (samo ga iskrenite iz zdjelice) i ostavite ga da se pošira 4 minute

7. Izvadite jaje pomoću grabilice s rupicama i odložite ga na papirnati ručnik da se ocijedi


To je to!


U međuvremenu možete napraviti tost, ja sam na tost namazala tapenadu od crnih maslina, stavila kozjeg sira i narezan avokado na ploškice. Onda sam polila avokado s malo maslinovog ulja i začinila solju i paprom. Na vrh sam stavila poširano jaje koje sam posolila i posula šipkom. Eto, to je bila moja večera! :)


Pripremite tavajoliće i uživajte! :*



Recent Posts

See All
bottom of page