top of page
  • Writer's picturetavajol

Domaća crunchy granola

Napravite svoju granolu i uvijek imajte opciju za brzi doručak! Možete je jesti s jogurtom, mlijekom ili nekim drugim napitkom, mogućnosti su neograničene. Kupovna granola i ostale pahuljice često u sebi znaju imati dodanih šećera koji se po meni mogu u potpunosti zamijeniti medom, kao u ovom receptu.


Za napraviti granolu potrebno vam je 5 minuta za pripremu i otprilike pola sata za pečenje, a možete napraviti veću količinu da je uvijek imate pri ruci. Osnovni sastojci su zobene pahuljice, kokosovo ulje i med, a ostale sastojke možete dodavati po želji. Ja sam dodala sjeckane pržene lješnjake, začine (medenjaci mix, bourbon vanilija), sjeckane suhe smokve, kakao nibs i grožđice. Vi ubacite svoje omiljene začine, orašaste plodove i suho voće :)


Ja vam u nastavku donosim svoj recept, a vi se možete poigrati sastojcima: 500 g sitno mljevenih zobenih pahuljica, 7 žlica kokosovog ulja, 6 žlica meda, prstohvat soli, šaka pečenih sjeckanih lješnjaka, začini (medenjaci mix, mljevena bourbon vanilija), 5 nasjeckanih suhih smokava, šaka kakao nibs (sjeckana zrna kakaa), šaka grožđica.

Prvo otopite kokosovo ulje i pred kraj mu dodajte med da se i on malo otopi. U zdjelu stavite zobene pahuljice i pomiješajte ih sa smjesom otopljenog kokosovog ulja i meda dok smjesa ne postane ljepljiva i dok sve pahuljice ne budu prekrivene smjesom. Dodajte začine i sol i stavite peći na 180 stupnjeva dok ne porumene. Ja smjesu nisam okretala nego sam pustila da se zapeče u komadu i kada se ohladila sam ju razlomila na sitnije komadiće. Na kraju sam dodala sjeckane lješnjake, smokve, kakao nibs i grožđice i stavila u staklenu posudu.


Pripremite tavajoliće i uživajte u ovom ukusnom i zdravom doručku! :*



Recent Posts

See All
bottom of page