top of page
  • Writer's picturetavajol

Čoko orah kuglice

Čoko orah kuglice od samo tri sastojka - datulja, oraha i kakaa koje su nastale u sugar craving trenutku. Ja sam dodala još malo ruma za aromu jer sam veliki fan kombinacije oraha i ruma, no možete ga i izostaviti! Kasnije sam ih uvaljala u ekspandirani amaranth da imaju jaču orašastu notu i spremila u frižider za one trenutke kada me uhvati želja za nečim slatkim (što je poprilično često 😂). Od sastojaka vam treba šalica oraha, nekoliko žlica paste od datulja (ovisno koliko čvrste kuglice želite; možete i samljeti cijele datulje ako nemate pastu), žlica kakaa i malo ruma. Po želji ih uvaljajte u kakao, mljevene orahe ili nešto drugo što poželite. Ja sam ih uvaljala u ekspandirani amaranth jer mi se sviđa njegova orašasta nota. Možete ih jesti i odmah, ali najbolje su iz frižidera ❤️ *Amaranth i pastu od datulja sam kupila u Tvornici Zdrave Hrane. Ako inače meljete cijele datulje, pasta od datulja je izvrsna opcija da uštedite vrijeme ⏳



Recent Posts

See All
bottom of page