top of page
  • Writer's picturetavajol

Mille foglie

🍓 Mille foglie - toliko sam ga dugo željela napraviti i evo ga! Slastičarska krema, jagode i lisnato tijesto čine predivno laganu kombinaciju.


Zadnjih tjedana sam isprobala nekoliko recepata s jagodama koje sam željela podijeliti s vama, ali nikako nisam bila zadovoljna. Onda sam se odlučila na mille foglie kojeg sam dugodugo htjela sama napraviti i to je bila najbolja odluka. Otkad sam probala slastičarsku kremu od Serious eats, nijednu drugu više ne pravim i ne kemijam (jedino sam promijenila šećer, stavila sam brezin).


Obožavam to što su sastojci izmjereni u gram i što je proces jako detaljno opisan pa nema šanse da vam ne uspije. Ja sam jedino još dodala malo šlaga da bude još prozračnija krema. Probajte, nećete požaliti, obećajem!


Evo i recepta :)



Poslužite tavajoliće i uživajte! ♡


Recent Posts

See All
bottom of page