top of page
  • Writer's picturetavajol

Tiramisu ala Tavajol

Jednostavan, a toliko dobar!


Pomirila sam se s činjenicom da ga nikad neću napraviti kao što ga napravi moja mama, ali barem se mogu približiti. Tiramisu je kolač kojeg svatko radi na neki svoj način, iako su sastojci isti/vrlo slični - mascarpone, jaja, šlag, kava. Mislim da je upravo ta različitost ono što ga čini posebnim. Volim probati različite izvedbe i doraditi recept, pa ću podijeliti onaj recept koji se svidio najvećem broju mojih kušača! Nije mamin recept, njega ostavljam njoj da ga zauvijek radi najbolje na svijetu!


Ja radim verziju sa sirovim jajima, ali ako ne želite jesti sirova jaja možete kremu malo "prokuhati" na pari. I ne koristim samo mascarpone, nego dodam i abc sir jer mi je tako ukusnije 🙃


Za otprilike 5 čaša/manjih zdjelica za serviranje potrebno vam je sljedeće: 2 svježa jaja, 250 ml vrhnja za šlag (Z'bregov je meni najbolje), 3 žlice šećera (ja stavim brezin šećer), pola žličice mljevene bourbon vanilije (ako koristite vanilijin šećer, možete njega staviti), 250 g mascarponea, 2 mala pakiranja abc sira (200 g ukupno; ako želite koristiti samo mascarpone onda stavite 200 g više mascarponea), malo ruma, espresso kava. Trebaju vam tri posude za miksanje. U jednoj napravite snijeg od bjelanjaka, u drugoj izmiksajte žumanjke sa šećerom dok se smjesa ne zgusne, a u trećoj izmiksajte šlag. Zatim skuhajte 2 doze espresso kave (ja radim u kafetijeri za dvije osobe), dodajte malo mlijeka i ostavite da se malo prohladi. U međuvremenu u smjesu žumanjaka i šećera mikserom umiksate mascarpone, abc sir, rum i bourbon vaniliju. Kada to izmiksate, dodajte i izmiskani šlag, a na kraju rukom (špatulom) umutite bjelanjke da krema bude prozračna. Preostalo vam je samo umočiti piškote u kavu s malo mlijeka i slagati ih s kremom. Ostavite da se dobro ohladi preko noći, pred posluživanje, ako želite, pospite gorkim kakaom i uživajte u ovom laganom desertu! ♡



Recent Posts

See All
bottom of page