top of page
  • Writer's picturetavajol

Sushi

Obožavam sushi i trebalo mi je nekoliko godina da se okušam napraviti ga sama. Uvijek sam mislila da je teško i "pipavo", a ustvari je vrlo lagano! Svaka rolica je usavršavanje, svaki put bude sve bolji i bolji, samo treba krenuti :)


Kada jednom kupite sve sastojke za izradu rolica, imat ćete ih za više puta, tako da vas ta "investicija" ne treba obeshrabriti!


Ono što vam je potrebno za svaki sushi je: sushi riža, rižin ocat, šećer (ja stavim brezin, ali naravno da možete i običan), sol, nori alge i soja umak. Sve ove sastojke možete kupiti na puno mjesta, dostupni su i u većini velikih supermarketa. Poželjno bi bilo imati i rolling mat, podlogu na kojoj ćete rolati sushi, ali to nije od presudne važnosti, možete koristiti i običnu krpu ili malo deblju prostirku za jelo. Na YT ima jako puno videa o načinima rolanja sushija i slaganju svih sastojaka pa vam neću tu puno pisati. Nadam se jednom liveu kada se još usavršim :)


Ja sam ovaj sushi punila philadelphia sirom, paniranim kozicama i avokadom. Prelila sam ga sweet chilli umakom kojeg obožavam i posula klicama, Mogućnost je bezbroj, samo treba malo mašte! ♡


Poslužite tavajoliće i uživajte!


Recent Posts

See All

Njoki

bottom of page