top of page
  • Writer's picturetavajol

Pomfrit od batata iz pećnice

Već znate da sam velika ljubiteljica batata i da je minimalno jednom tjedno na mom meniju. Ovoga sam puta pravila pomfrit pečen u pećnici koji je bio prilog burgerima od kozica koje sam objavila prije nekoliko dana. Jako je jednostavan za napraviti, a rezultat je izvrstan! Samo treba paziti da ne izgori. Batat je by OPG Prpić i odličan je! :)



Od sastojaka vam je potreban batat izrezan na trakice kao za pomfrit, maslinovo ulje, sol, papar, majčica dušica, origano, chilli, ružmarin, crvena dimljena paprika te otprilike žlica kukuruzne krupice (palente) i žlica kukuruznog brašna koje će učiniti pomfrit hrskavijim.


Promiješajte sve sastojke u zdjeli da se batat ravnomjerno obloži začinima i uljem i stavite peći u prethodno zagrijanu pećnicu na 220 stupnjeva. Peče se otprilike 45 minuta, ali provjeravajte češće jer je malo potrebno da izgori. Poslužite s umakom po želji, ja sam pomiješala grčki jogurt sa jednim začinom kojeg sam dobila iz Italije (sol, menta, ružmarin) i maslinovim uljem 🍠 🌿


Poslužite tavajoliće i uživajte! :*

Recent Posts

See All

Njoki

bottom of page