top of page
  • Writer's picturetavajol

Mini galetta s jagodama

Od ove galette mi je zamirisala cijela kuća! Zaželila sam se nečeg slatkog, imala sam dosta jagoda u frižideru i na pamet mi je pala galetta. Tijesto je jako jednostavno za napraviti, nema puno posla i jednostavno se valja i kolač je gotov za tren! Ja sam napravila pola doze za ovu malu verziju jer je galetta meni najdraža dok je topla. Galetta i kava, di ćeš bolje?


Za jednu galettu normalne veličine (veličine običnog okruglog kalupa za pite) potrebno vam je: 150 g integralnog pšeničnog brašna ili pirovog brašna, 100 g hladnog maslaca narezanog na kockice, prstohvat soli, 4 žlice sirnog namaza (ABC, Vivis i slično), 1 žlica jabučnog octa, nekoliko žlica hladne vode. Kod ovog tijesta najvažnije je da su maslac i voda hladni. Još jedan trik koji sam vidjela u jednom receptu je da se stavi malo jabučnog octa da tijesto bude podatnije. Ostavite tijesto pola sata - sat u frižideru pa ga razvaljajte, stavite u kalup i napunite voćem po želji. Preklopite rubove tijestom i stavite peći na 180 stupnjeva otprilike pola sata dok se lijepo ne zarumeni 🍓


Pripremite tavajoliće i uživajte! ♡

.

.

.

Recent Posts

See All
bottom of page