top of page
  • Writer's picturetavajol

Falafel salata

Ubacila sam unutra sve i svašta, a najdraži dio mi je bio homemade dressing od manga koji je cijeloj salati dao zabavnu voćnu notu 🥭




U salatu sam stavila ribani ljubičasti kupus kojeg obožavam, falafele (smjesu sam kupila u Bipi, marka Alnatura), zapečene cherry rajčice s bosiljkom, sjemenke suncokreta, mango dressing, aceto balsamico, maslinovo ulje i začine (sol s mentom, papar). Imam za vas i jedan trik za kupus koji uvijek napravim prije posluživanja:

✨naribajte kupus, poslite ga i dobro ga izgnječite rukama (ovo je jako bitno!), onda posudu s kupusom stavite u zamrzivač na cca 10-ak minuta. Ovako kupus bude hrskaviji i ukusniji, probajte pa javite!

Za dressing od manga sam narezala mango na kockice i izblendala ga s malo limunovog soka, prstohvatom soli, malo papra i žličicom meda dok nije postao kremast. Možete na kraju dodati i malo maslinovog ulja i dobro promiješati.

Nadam se da ćete probati napraviti ovu salatu i da će i vama biti na repertoaru ovoga ljeta! ♡


Pripremite tavajoliće i uživajte!

.

.

.

Recent Posts

See All

Njoki

bottom of page