top of page
  • Writer's picturetavajol

Burgeri od jadranskih kozica

Sočni, hrskavi i morski - burgeri od jadranskih kozica 🦐


Za ovaj me recept inspirirao recept s bloga Priče jedne kuhače, a koja je napisala da je originalan recept od Luke Nižetića. Probala sam ih na večeri kod prijatelja, odmah su mi se svidjeli pa sam ih odlučila i sama napraviti u kombinaciji s pomfritom od batata iz pećnice (na blogu je i recept za pomfrit :))


Evo i moje verzije recepta: 500 g odleđenih jadranskih kozica iz Špeceraja, 2 žlice soja sosa, žličica meda, 2 žlice maslinovog ulja, pola manjeg luka, 2 manja režnja češnjaka, malo svježeg peršina, 2 cijela jaja, 4-5 žlica krušnih mrvica, papar. Odleđene kozice procijedite od viška tekućine, dodajte im soja sos, maslinovo ulje i med i ostavite da se mariniraju cca pola sata. U međuvremenu u multipraktiku isjeckajte luk, češnjak i peršin na sitne komadiće. Dodajte marinirane kozice, jaja, papar, krušne mrvice i vrlo kratko izmiksajte, tek toliko da se sastojci sjedine. Ako vam je smjesa nedovoljno gusta, dodajte još malo krušnih mrvica. Oblikujte polpete i umočite ih u razmućena jaja i potom u krušne mrvice pomiješane s cornflakesom. Pržite na maslinovom ulju par minuta, kozicama je potrebno vrlo malo da se termički obrade.



Ja sam burgere složila u integralnim pecivima iz Bread cluba, a unutra sam stavila namaz od sira i bučinih sjemenki iz Veronika Delikatesa te salatu i avokado pomiješan s maslinovim uljem i malo limuna. Kombinacija je bezbroj! ♡


Poslužite tavajoliće i uživajte! :*



Recent Posts

See All

Njoki

bottom of page