top of page
  • Writer's picturetavajol

Brzi mousse od čokolade od samo 2 sastojka i pijane višnje

Ovo je naaajlakši ikad recept za mousse! Dobro dođe pogotovo u ovim vremenima kada nemamo puno sastojaka kod kuće. Za mousse su vam potrebna dva sastojka - kvalitetna čokolada i jaja 🍫🥚



Prvo otopite 100 g čokolade (ja sam radila s tamnom Nestlé čokoladom za kuhanje koja je odlične teksture i okusa, nju koristim najčešće za kolače) i kada se malo ohladi, umiješajte u to 4 žumanjka. Sa strane istucite 4 bjelanjka u čvrsti snijeg i postepeno ih pomiješajte sa smjesom čokolade i žumanjaka. Snijeg dodavajte malo po malo i umiješajte ga lagano pomoću špatule. Možete dodati i neki omiljeni začin - npr. cimet, kardamom ili vaniliju. Ako je čokolada dobra, bit će i mousse!🍫


Dobro ga ohladite, najbolje preko noći 🌙


Ja sam imala višanja u zamrzivaču pa sam napravila preljev od višanja u maraschinu. Samo sam ugrijala višnje s malo vanilin šećera i dodala malo (više od malo) maraschina pred kraj. Hladan mousse i pijane višnje savršeno se slažu 🥰

Meni je bilo dosadno pa sam napravila i ove jestive košarice od čokolade 🙃

.

Poslužite tavajoliće i uživajte u ovom jednostavnom desertu! ♡


Recent Posts

See All
bottom of page