top of page
  • Writer's picturetavajol

Starter za kruh step by step guide

Evo i ja sam se, kao i valjda svi u ovoj karanteni koja nas je snašla, okušala u izradi startera za kruh, odnosno divljeg kvasca. Ovo je bio sigurno četvrti ili peti put da ga radim i nakon što sam već nekoliko puta ispekla kruh s njim, mogu reći da je uspio! Mislim da je tu presudna bila temperatura. U stanu gdje sam ga zadnji put radila je temperatura dosta varirala jer smo sami palili i gasili grijanje po potrebi, dok je u stanu gdje sam sada temperatura dosta stabilna. Također, ovaj put sam, po savjetu @barechefs radila starter s vodom u kojoj su stajale suhe marelice. Ta je voda sigurno pomogla starteru da brže fermentira zbog voćnih šećera prisutnih u suhim marelicama.


Iako nisam nikakav sourdough profesionalac, odlučila sam podijeliti svoje iskustvo u izradi startera i podijeliti s vama step by step guide kako napraviti starter. Ovaj guide je kombinacija više "recepata" i savjeta koji su rezultirali mojim prvim uspješnim starterom - Mišom :)


Iako ne pečem kruh toliko često, obožavam proces izrade kruha i jako sam sretna kada vidim svojih ruku djelo. Kada ne koristim starter, držim ga u frižideru. Ako se odlučim praviti kruh, onda ga izvadim i "oživim". Detaljno sam sve opisala u guideu kojeg možete pogledati u IG highlightsima - "Starter by t".


Sretno sa starterima, držim fige da uspiju! Ako ne uspije, javite se, bit će Miše dovoljnog za sve!


Evo i detaljnog vodiča! :*


Recent Posts

See All
bottom of page