top of page
  • Writer's picturetavajol

Sourdough od raženog i običnog brašna s koricom naranče

Ideju za kruh s koricom naranče vidjela sam na stranici Breadtopia i mogu reći da mi je ta kombinacija raženog brašna i korice naranče savršena! Ovaj kruh je od sada u mojim favoritima i nadam se da ćete ga i vi probati napraviti! Iako postoji recept i na stranici Breadtopie gdje sam i vidjela ovu kombinaciju, ja sam ga radila na drugi način - prema smjernicama od Weekend Bakery. Probala sam oba načina i zaključila da mi kruh bolje ispada po smjernicama od Weekend Bakery. Napisat ću vam detaljan recept i proceduru, nemojte se uplašiti vremena koje je potrebno da bi se napravio ovaj kruh jer vjerujte mi, na kraju se isplati! Za dobar sourdough potrebno je vrijeme 🤞



Imamo dvije faze izrade kruha - prvo radimo pollen (smjesu vode, brašna i startera), a onda pollen pomiješamo sa drugim sastojcima. Napisala sam i sate kako sam radila kruh - od 9h navečer kada napravimo pollen, do 15 h sutradan kada se kruh ispeče. Ja stavim timer na mobitelu da ne moram pratiti sat za svaku fazu. Za ovaj recept potrebno vam je 18 sati, od čega je većina vremena čekanje.


Za ovaj vam je kruh potrebno:


za pollen - 115 g običnog pšeničnog brašna, 115 g vode, 15 g startera, a za tijesto - 170 g običnog pšeničnog brašna, 170 g raženog brašna, 6 g soli i korica jedne naranče.


Detaljnije o receptu i svim koracima imate u vodiču za starter koji je isto na blogu! :)




Recent Posts

See All

Focaccia

bottom of page