top of page
  • Writer's picturetavajol

Piknik

Updated: Sep 15, 2019


Povodom lansiranja bloga napravila sam piknik s prijateljicama da proslavimo Tavajol! Meni je bio jednostavan, a lokacija nezaboravna. Uživale smo u hrani i gledale najljepši zalazak sunca na Dugom otoku. Hvala mojim dragim prijateljicama koje su me podržale u ovom pothvatu :)


Meni za piknik bio je sljedeći:

  • focaccia

  • samose punjene svježim sirom i maslinama

  • aromatizirani kruh sa smokvama, timijanom i blue sirom

  • jednostavna salata od rikole

  • namaz od pomidora i kapara

  • pesto od bosiljka i indijskih oraščića

  • pašteta od tunjevine

  • domaća marmelada od smokava sa kozjim i ovčjim sirom

  • mint limunada

  • i za desert.. čokoladna torta i tart od smokava (koji nisu na ovoj slici)

U nekim od sljedećih postova stavit ću recepte za jela :)





Recent Posts

See All
bottom of page