top of page
  • Writer's picturetavajol

Kruh s heljdinim, pirovim i integralnim pšeničnim brašnom


Već sam vam pisala koliko volim praviti kruh i jučer me ponovno uhvatila želja, iako ga rijetko jedem. Htjela sam napraviti neki tamniji kruh, intenzivnijeg okusa i heljda se tu našla kao pravi izbor. Još malo skute i meda i sve je kako treba biti ♡

Nadam se da među vama ima ljubitelja heljde i da će se ovaj kruh naći i na vašim tanjurima za zajedničke doručke.



Ja sam se odlučila dodati malo oraha i brusnica jer volim tu kombinaciju, no možete to izostaviti ako vam se ne sviđa ili dodati neke druge sjemenke ili orašaste plodove.


Za kruh vam je potrebno: 300 g heljdinog brašna, 100 g pirovog brašna, 200 g pšeničnog brašna, 1 paketić suhog kvasca, žličica soli, brusnice, orasi i voda.


Prvo stavite heljdino brašno u zdjelu, prelijte ga kipućom vodom (čula sam za taj savjet, no nisam uspjela saznati zašto se to radi), promiješajte i ostavite cca pola sata dok se ne ohladi na sobnu temperaturu. Kada se ohladilo, dodajte u smjesu ostale sastojke i po potrebi dodajte brašna/vode, ovisno o tome s koliko ste vode prelili heljdino brašno. Tijesto bude vlažno i ne baš kompaktno, ali tako treba biti. Ostavite da se diže cca sat vremena na toplom mjestu, nakon što se diglo premijesite i ostavite još cca pola sata da se diže.


U međuvremenu zagrijte pećnicu i posudu u kojoj će se kruh peći (ja koristim dutch oven) na 250 stupnjeva.


Kada se pećnica ugrijala izvadite smjesu na pek papir, formirajte špatulom za kruh (jako je ljepljivo pa baš nema smisla oblikovati rukama, uvjerila sam se sama :D) i stavite peći 45 minuta zatvoreno poklopcem i još pola sata otklopljeno. Uživajte u mirisima! :*




Recent Posts

See All

Focaccia

bottom of page