top of page
  • Writer's picturetavajol

Aromatičan kruh s le blue sirom, smokvama i timijanom

Kada sam sastavljala meni za piknik, u jednom trenutku sam shvatila da imam previše namaza, a premalo onoga na što ćemo namazati te namaze :D


Imala sam le blue sir u frižideru, smokve su mi na pameti cijelo ljeto jer živim za njih, a timijan je došao nekako u kombinaciji sa smokvama. I tu se rodila ideja za ovaj "kruh" koji zapravo to nije, ali najsličniji je kruhu pa ćemo ga tako nazvati!




Recept za samo tijesto je isto kao ono za focacciu. Da vam budem iskrena, to je moj go-to bazni recept za pizzu, focacciu i ostale kruščiće. Taj bazni recept možete nadopunjavati kako god želite, u tome i je čar :)


Pa krenimo!


Recept


Kao što sam već gore najavila, recept za tijesto je identičan onome za focacciu. Prepisat ću ga tu da se ne morate vraćati na taj recept :)


za kvasac:

pola svježeg kvasca

2 dcl mlakog mlijeka

mala žličica šećera

1 žlica brašna


Nakon što se mlijeko ugrije (treba biti mlako), maknuti s vatre i dodati razmrvljeni kvasac. Nakon što se kvasac otopi u mlijeku, dodati brašno i malu žličicu šećera, promiješati i ostaviti da se diže 15-ak minuta dok ne udvostruči volumen.


za tijesto:

400 g glatkog brašna

6 žlica maslinovog ulja

soli po želji (ja stavim malo veći prstohvat)

kvasac koji smo prethodno pripremili

mlaka voda


Pomiješati sve sastojke. Na kraju postepeno dodavati vodu dok se ne formira ljepljiva kugla. Kada je kugla formirana, ostaviti da se diže na toplom mjestu prekriveno kuhinjskom krpom. Kada tijesto udvostruči veličinu, prebaciti u protvan. Ja tijesto ne valjam, već ga rukama rasporedim po protvanu (prethodno na protvan staviti pek papir i nakapati maslinovog ulja).


ostali sastojci:

100g (jedno pakiranje) le blue sira (ja sam kupila Presidentov)

5-6 svježih smokava narezanih na komadiće po želji (nemojte presitno)

šaka svježeg timijana ili suhoga po želji

cvijet soli ili krupna sol

maslinovo ulje


Kada je tijesto spremno, po njemu rasporedimo komadiće smokava, timijan i malo nakapamo maslinovim uljem. Stavimo peći u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva otprilike 15 minuta. Kada se tijesto zarumeni, izvadimo iz pećnice, pospemo le blue sirom kojeg smo razmrvili rukama i solju.


Mi smo ovaj kruh jeli sa svim namazima koje smo imali - s paštetom od tune, namazom od pomidora i kapara i pestom od indijskih oraščića.


Pripremite tavajoliće i uživajte! :)


Recent Posts

See All

Focaccia

bottom of page